Старовірівська територіальна громада
Харківська область, Берестинський район

Звіт про проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Старовірівської сільської ради.

Дата: 21.03.2025 09:54
Кількість переглядів: 71

Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг» Старовірівської сільської ради

Директор: Терещенко Вікторія Петрівна

Адреса: 63250, Харківська область, Красноградський район, село Старовірівка, вулиця Гагаріна, 35

Електронна пошта: ter.centr-starovirivka@ukr.net

Контактний телефон: 0989653231

Прийомні години: 8.00 – 17.00

 

 

Звіт про проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Старовірівської сільської ради.

 

    На  виконання Закону України «Про соціальні послуги» та постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2020 року № 449 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг» була проведена внутрішня оцінка якості соціальних послуг, які надаються відділенням допомоги вдома та сектором соціального супроводу. Оцінка проводилась комісією на підставі наказу директора Центру  від 11.06.2024 № 30 – к/тр «Про проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг».

  В КУ ЦНСП» Старовірівської сільської ради здійснено поетапне проведення внутрішньої оцінки якості та моніторинг соціальних послуг. Була створена комісія з проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг. В ході організації моніторингу та оцінки якості надання соціальних  послуг застосовувався план проведення заходів. Було призначено відповідальних осіб з організації і проведення оцінки якості соціальних послуг.

   Під час проведення моніторингу застосовувалися наступні методологічні заходи: перевірка та аналіз документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг, спостереження за процесом надання  соціальних послуг, опитування отримувачів соціальних послуг, бесіди з персоналом центру.

    Метою моніторингу було отримання об’єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальних послуг, вивчення реального стану соціального обслуговування.

Під час оцінки якості визначалось дотримання вимог, встановлених:

- Державним стандартом соціальної послуги догляду вдома, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 13.11.2013 №760;

-    Державним стандартом соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти - сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 11.08.2017 №1307;

-  Державним стандартом соціального супроводу сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 31.03.2016 №308;

- Державним стандартом соціальної послуги консультування, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 02.07.2015 №678;

-  Державний стандарт соціальної послуги кризового та екстреного втручання 01.07.2016  № 716.

             Внутрішня оцінка якості соціальних послуг проводилась шляхом:

  • опитування отримувачів соціальних послуг або їх законних представників;
  • спостереження за процесом надання соціальних послуг;
  • бесіди/співбесіди з персоналом надавача соціальних послуг;
  • вивчення документації надавача соціальних послуг, іншої документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.

 

СОЦІАЛЬНА ПОСЛУГА КОНСУЛЬТУВВАННЯ

  Для проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги консультування застосовувалися показники якості соціальної послуги консультування  відповідно до додатку 6  Державного стандарту соціальної послуги консультування.

Показники кількісні

 

Від 0% до 50%

Від 51% до 79%

Від 80% до

100%

КІЛЬКІСТЬ СКАРГ І РЕЗУЛЬТАТ ЇХ РОЗГЛЯДУ

«ДОБРЕ»

-

 

КІЛЬКІСТЬ ЗАДОВОЛЕНИХ ЗВЕРНЕНЬ ЗА ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ

-

-

«ДОБРЕ»

КІЛЬКІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ЯКІ ПІДВИЩИЛИ РІВЕНЬ КВАЛІФІКАЦІЇ

-

-

«ДОБРЕ»

МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНКА ЯКОСТІ ПРОВОДИТЬСЯ ЩОРОКУ

-

-

«ДОБРЕ»

Показники якісні

Від 80%до 100%  (добре)

Від 51% до 79%(задовільно)

Від 0% до 50%

(незадовільно)

 АДРЕСНІСТЬ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД

«ДОБРЕ»

-

-

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ

«ДОБРЕ»

-

-

СВОЄЧАСНІСТЬ

«ДОБРЕ»

-

-

ДОСТУПНІСТЬ

«ДОБРЕ»

 

-

ПОВАГА ДО ГІДНОСТІ ОТРИМУВАЧА

«ДОБРЕ»

-

-

ПРОФЕСІЙНІСТЬ

«ДОБРЕ»

-

-

Оцінка якості соціальної послуги в цілому

Узагальнений статус

 

«ДОБРЕ»

ПРОДОВЖУВАТИ РОБОТУ ІЗ СУБ’ЄКТОМ

«ЗАДОВІЛЬНО»

-

«НЕЗАДОВІЛЬНО»

-

 

СОЦІАЛЬНА ПОСЛУГА СОЦІАЛЬНИЙ СУПРОВІД СІМЕЙ(ОСІБ), ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ У СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ

   Для проведення внутрішньої оцінки якості надання  соціальної послуги соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах застосовувалися показники якості соціальної послуги  відповідно до  додатку  2  Державного стандарту соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах.

  Соціальну послугу  отримали  15 сімей, які перебували у складних життєвих обставинах. В опитуванні взяли участь 5 отримувачів соціальної послуги.

  При проведенні оцінки якості використовувалися такі методи оцінки:

- опитування отримувачів соціальних послуг або їх законних представників шляхом;

-  спостереження за процесом надання соціальних послуг;

- бесіди/співбесіди з персоналом надавача соціальних послуг, вивчення документації надавача соціальних послуг, іншої документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.

   Згідно з проведеним опитуванням 15 з 15 (100%) отримувачів послуги задоволені наданням послуги супроводу сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, що відображається покращенням їх емоційного, психологічного, фізичного стану, позитивними змінами у стані отримувачів  послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга не надавалась. Скарг від отримувачів послуги не надходило.

Частка отримувачів послуги, які повторно отримують послугу соціального супроводу від загальної кількості отримувачів цієї послуги становить 20 % («незадовільно»).

Частка отримувачів послуги, які не набули належних навичок справлятися зі складними життєвими обставинами від загальної кількості отримувачів послуги становить 7 % («незадовільно»).

Частка отримувачів послуги, які набули навичок справлятися зі складними життєвими обставинами та мінімізувати їх наслідки від загальної кількості отримувачів послуги становить 94,0% («добре»).

Частка надавачів послуги соціального супроводу, у яких перевищено навантаження на працівника – надавача послуги відповідно до Державного стандарту соціального супроводу сімей/ осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах від загальної кількості  надавачів  цієї послуги становить 100 % («добре»).

На належному рівні забезпечення відділення приміщенням, обладнанням, витратними матеріалами, необхідними для надання послуги соціального супроводу.

Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників якість послуги соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах  відповідає  встановленому рівню – «Добре».

 

Показники якісні

Від 80% до 100% 

 (добре)

Від

51% до 79%

(задовільно)

Від 0% до 50%

(незадовільно)

 

 

 

Адресність та індивідуальний підхід

«добре»

-

-

 

 

Своєчасність

«добре»

-

-

 

 

Доступність ТА ВІДКРИТІСТЬ

«добре»

-

-

 

 

КОНФІДЕНЦІЙНІСТ, Повага до гідності отримувача соціальної послуги

«добре»

-

-

 

 

ПРОФЕСІЙНІСТЬ

«добре»

-

-

 

 

ПОІНФОРМОВАНІСТЬ ОТРИМУВАЧА СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ ПРО СВОЇ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ

«добре»

-

-

 

 

кількість надавачів послуги соціального супроводу, у яких перевищено навантаження на надавача послуги

«добре»

-

-

 

кількісні показники якості

Від

0% до 20%

(НЕЗАДОВІЛЬНО)

Від

21% до 50% (ЗАДОВІЛЬНО)

Від

51% до 100%

(добре)

 

 

 

 

кількість отримувачів послуги,  в яких відбулися позитивні зміни до загальної кількості опитанних

-

-

«добре»

 

 

 

кількість отримувачів послуги, які набули навичок подолання/ мінімалізації складних життєвих обставин до загальної кількості отримувачів цієї послуги

-

-

«добре»

 

 

 

Рівень забезпечення при-міщенням, обладнанням і витратними матеріалами, необхідними для надання соціальної послуги відповідно до встановлених норм

-

-

«добре»

 

 

 

Оцінка якості соціальної послуги в цілому

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з  надання соціальної послуги

«добре»

ПРОДОВЖУВАТИ РОБОТУ ІЗ СУБ’ЄКТОМ

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

 

Заходи з покращення якості надання послуги соціального супроводу сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах

 1. Продовжувати підвищення рівня кваліфікації працівників-надавачів послуги шляхом участі у навчальних семінарах, конференціях, робочих нарадах тощо.

2. Проводити  інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення з питань роботи відділення та сектору Центру, порядку та умов надання соціальних послуг.

3. Постійно проводити роботу з працівниками-надавачами послуги щодо підвищення якості її надання.

4. Своєчасно здійснювати перегляд індивідуальних планів надання соціальної послуги.

5. Активізувати роботу щодо виявлення сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, з метою надання їм соціальної підтримки у вигляді соціальних послуг.

 

СОЦІАЛЬНИЙ СУПРОВІД СІМЕЙ, У ЯКИХ ВИХОВУЮТЬСЯ ДІТИ-СИРОТИ І ДІТИ, ПОЗБАВЛЕНІ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ

   Для проведення внутрішньої оцінки якості надання  соціальної  послуги соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування,  застосовувалися показники якості соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, у відповідності до  додатку  2  Державного стандарту послуги соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування.

   При проведенні оцінки якості використовувалися такі методи оцінки: опитування отримувачів соціальних послуг або їх законних представників, спостереження за процесом надання соціальних послуг, бесіди/співбесіди з персоналом надавача соціальних послуг, вивчення документації надавача соціальних послуг, іншої документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.

   Під соціальним супроводом знаходиться 3 прийомних сімей і 7 сімей опікунів/піклувальників в яких виховуються 10 дітей. В опитуванні взяли участь 3 сімей (100%) отримувачів соціальної послуги.

  Відсутність скарг щодо надавача соціальної послуги соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування – 0 %. 

  Отримувач соціальної послуги соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, залучається до прийняття рішень в процесі здійснення усіх етапів соціальної послуги соціального супроводу та до  процесу    оцінювання я кості її надання – 100 %.

  Дотримання строків відвідування отримувача соціальної послуги соціального супроводу за місцем його проживання (перебування) – 100 %. 

  Частка надавачів соціальної послуги соціального супроводу сім’ям, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, які мають відповідну фахову освіту  - 100 %.

  Частка надавачів соціальної послуги соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, навантаження яких перевищує показник, визначений Державним стандартом соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, від загальної кількості надавачів цієї послуги – 0 %.

  Рівень забезпечення приміщеннями, обладнанням і витратними матеріалами, необхідними для надання соціальної послуги соціального супроводу відповідно до встановлених норм – 100 %.

Показники кількісні

Від 0% до 20% (добре)

Від 21% до 50% (задовільно)

Від 51% до 100%

(незадовільно)

Кількість скарг та

результат їх розгляду

«добре»

-

-

 

Показники якості

Від 80% до 100%  (добре)

Від 51% до 79%

(задовільно)

Від 0% до 50%

(незадовільно)

Адресність та

індивідуальний підхід

«добре»

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність ТА ВІДКРИТІСТЬ

«добре»

-

-

КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ,

повага до гідності отримувача соціальної послуги

«добре»

-

-

ПОІНФОРМОВАНІСТЬ ОТРИМУВАЧА СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ ПРО СВОЇ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ

«добре»

-

-

 

 

кількісні Показники якості

0% до 20%

(добре)

Від

21% до 50

(задовільно

Від

51% до 100%

(незадовільно)

кількість дітей, що виховувались  у прийомних сім’ях і були повернуті до закладів для дітей – сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування

-

-

-

Кількість прийомних сімей, що припинили своє функціонування з причин неготовності прийомних батьків до виконання своїх функцій

-

-

-

кількість прийомних сімей, при наданні послуги яким здійснюється дотримання строків та періодичності відвідувань

-

-

«добре»

Рівень забезпечення приміщенням, обладнанням і витратними матеріалами, необхідними для надання соціальної послуги соціального супроводу відповідно до встановлених норм

-

-

«добре»

Оцінка якості соціальної послуги в цілому

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з  надання соціальної  послуги

«добре»

ПРОДОВЖУВАТИ РОБОТУ ІЗ СУБ’ЄКТОМ

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

Заходи з покращення роботи відділення соціальної роботи, яким надається послуга соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування

1. Продовжувати роботу щодо виявлення кандидатів у прийомні батьки та батьки-вихователі шляхом розповсюдження інформаційних матеріалів серед населення громади.

2. Проводити відповідну роботу з надавачем щодо підвищення якості надання соціальної послуги.

3. Підвищити рівень кваліфікації  працівника-надавача послуги шляхом участі у навчальних семінарах, робочих нарадах тощо.

4. Своєчасно здійснювати перегляд  індивідуальних планів надання соціальної послуги.

    

 

 СОЦІАЛЬНА ПОСЛУГА КРИЗОВОГО ТА ЕКСТРЕНОГО ВТРУЧАННЯ

Для проведення внутрішньої оцінки якості надання  соціальної послуги застосовувалися показники якості соціальної послуги кризового та екстреного втручання,  відповідно до додатку 4  Державного стандарту соціальної послуги.

При проведенні оцінки якості використовувалися такі методи оцінки: опитування отримувачів соціальних послуг або їх законних представників, спостереження за процесом надання соціальних послуг, бесіди/співбесіди з персоналом надавача соціальних послуг, вивчення документації надавача соціальних послуг, іншої документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.

Оцінка якості соціальних послуг визначається  із застосуванням шкали оцінки якісних  та кількісних показників якості надання соціальних послуг зазначеної в Додатку 2 до пункту 3.5 Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг.

Показники кількісні

Від 0%

до 50 %

Від 51% до 79%

Від 80% до

100%

КІЛЬКІСТЬ СКАРГ ТА РЕЗУЛЬТАТ ЇХ РОЗГЛЯДУ

«ДОБРЕ»

-

-

КІЛЬКІСТЬ ЗАДОВОЛЕНИХ ЗВЕРНЕНЬ ПРО ОТРИМАННІ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ 

-

-

«ДОБРЕ»

КІЛЬКІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ЯКІ ПІДВИЩИЛИ КВАЛІФІКАЦІЮ

-

-

«ДОБРЕ»

МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНКА ЯКОСТІ ПРОВОДИТЬСЯ ЩОРОКУ

-

-

«ДОБРЕ»

 

Показники якісні

Від 80% до 100%  (добре)

Від 51%

до 79%

(задовільно)

Від 0% до 50%

(незадовільно)

АДРЕСНІСТЬ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД

«ДОБРЕ»

-

-

РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ

«ДОБРЕе»

-

-

СВОЄЧАСНІСТЬ

«ДОБРЕ»

-

-

ДОСТУПНІСТЬ

«ДОБРЕ»

-

-

ПОВАГА ДО ГІДНОСТІ ОТРИМУВАЧА СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ

«ДОБРЕ»

-

-

ПРОФЕСІЙНІСТЬ

«ДОБРЕ»

-

-

                                  Оцінка якості соціальної послуги в цілому

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі із суб’єктом, 

що надає соціальну послугу

«ДОБРЕ»

ПРОДОВЖУВАТИ РОБОТУ ІЗ СУБ’ЄКТОМ

«ЗАДОВІЛЬНО»

-

«НЕЗАДОВІЛЬНО»

-

 

 

Заходи з покращення якості надання соціальної послуги екстреного втручання

 1. Підвищення  рівня кваліфікації працівників-надавачів послуги шляхом участі у навчальних семінарах, конференціях, робочих нарадах, у тому числі за допомогою інтернет-ресурсів тощо.

2. Продовжувати своєчасно, якісно та в повному обсязі надавати соціальні послуги, здійснювати постійний моніторинг якості їх надання.

3. Своєчасно здійснювати перегляд індивідуальних планів надання соціальної послуги.

4. Здійснювати роботу, спрямовану на своєчасність та результативність розгляду скарг і звернень отримувачів соціальних послуг.

 

Рекомендації щодо покращення організації роботи

1. Забезпечити вивчення працівниками Державних стандартів надання соціальних послуг та інших нормативних документів.

2. Забезпечити складання і перегляд індивідуальних планів надання соціальних послуги в порядку і в строки встановлені Державними стандартами.

3. Забезпечити проходження відповідного навчання та чергового підвищення кваліфікації усіма фахівцями, які надають соціальні послуги.

 

 

 

 

 

СОЦІАЛЬНА ПОСЛУГА ДОГЛЯДУ ВДОМА

   

      Для проведення внутрішньої оцінки якості надання  соціальної  послуги догляду вдома,  застосовувалися показники соціальної послуги догляду вдома  до  додатку  2  Державного стандарту послуги догляду вдома. При проведенні оцінки якості використовувалися такі методи оцінки: опитування отримувачів соціальних послуг або їх законних представників, спостереження за процесом надання соціальних послуг, бесіди/співбесіди з персоналом надавача соціальних послуг, вивчення документації надавача соціальних послуг, іншої документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг.

   Послугу догляду вдома отримали 232 осіб, з яких 27 - особи з інвалідністю, діти війни, ветерани праці. Наданням соціальної послуги охоплені всі населені пункти Старовірівської територіальної громади. Соціальні робітники працюють у посиленому режимі, забезпечують підопічних всім необхідним: продуктами харчування, продуктами першої необхідності, медикаментами та оплачують комунальні послуги. Соціальні робітники обслуговують по 2 особи з IV групою рухової активності, яких  відвідують 3 рази на тиждень.  В опитуванні взяли участь 88 отримувача соціальної послуги з різних населених пунктів громади. Всі соціальні робітники мають щоденники відвідувань коректно заповнені, екземпляри договорів та свої екземпляри індивідуальних планів надання соціальних послуг. Надані соціальні послуги відповідають строкам, змісту та обсягам зазначеним у договорах.

Спостерігаючи за процесом надання соціальної послуги догляду вдома стає зрозумілим, що самі прості послуги соціального робітника є “рятівними” для осіб не здатних до самообслуговування. Наскільки життєво необхідною є ця послуга для осіб похилого віку та осіб з інвалідністю, зокрема одиноких. Всі мешканці  мали вдячні відгуки за надані послуги, ставлення персоналу та, взагалі, про існування такої установи.

                                      Адресність та індивідуальний підхід

    Усім отримувачам соціальної послуги визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах.

    З усіма отримувачами укладено договори про надання соціальної послуги.

    Усі особові справи отримувачів соціальної послуги догляду вдома містять індивідуальні плани надання соціальної послуги, що відповідають визначеним індивідуальним потребам отримувачів.

    За результатами опитувань, під час надання соціальної послуги працівники застосовують індивідуальний підхід з урахуванням фізичного та психічного стану отримувача соціальної послуги догляду вдома та толерантне ставлення до кожного підопічного.

Повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги  догляду вдома здійснюється один раз на півроку, що відповідає Державному стандарту.

Результативність

Згідно з проведеним опитуванням, усі отримувачі задоволені наданням соціальної послуги догляду вдома, що відображається покращенням їх емоційного, психологічного, фізичного стану, позитивними змінами у стані отримувачів соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга не надавалась.

        Незадоволених умовами надання соціальної послуги не виявлено.

Скарг від отримувачів послуги не надходило.

 Своєчасність

Оцінювання потреб у соціальній послузі проводиться протягом 5 робочих днів з дати отримання заяви про надання соціальних послуг, що відповідає термінам, визначеним Державним стандартом.

Визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка індивідуального плану надання соціальної послуги догляду вдома та оформлення договору про обслуговування відбувається в строк. Всі договори щодо надання соціальної послуги догляду вдома підписані у двосторонньому порядку.

При наданні соціальної послуги з усіма отримувачами здійснюється дотримання строків та періодичності відвідувань.

Доступність та відкритість

Послуга догляду вдома надається за місцем проживання отримувача послуги з урахуванням воєнного стану (на даний час).

Усі фахівці, які надають послугу, мають посадову інструкцію, що містить кваліфікаційні вимоги. Регулює права та обов’язки надавачів.

Дотримання конфіденційності, поваги до гідності та недопущення негуманних і дискримінаційних дій  до отримувача соціальної послуги

Під час проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги, згідно з проведеними опитуваннями визначено, що усі отримувачі соціальної послуги догляду вдома задоволені ставленням до них надавача даної послуги.

Під час надання соціальної послуги працівники установи дотримуються конфіденційності, поваги до гідності отримувача соціальної послуги та недопущення негуманних і дискримінаційних дій.

Усі договори про надання соціальних послуг містять положення щодо дотримання принципу конфіденційності.

Випадків порушення договору не виявлено.

Відсутність скарг щодо надавача соціальної послуги догляду вдома – 0 %. 

  Отримувач соціальної послуги догляду вдома, залучається до прийняття рішень в процесі здійснення усіх етапів соціальної послуги догляду вдома та до  процесу    оцінювання якості її надання – 100 %.

  Дотримання строків відвідування отримувача соціальної послуги догляду вдома за місцем його проживання (перебування) – 100 %. 

 

 

Показники кількісні

Від 0% до 20% (добре)

Від 21% до 50% (задовільно)

Від 51% до 100%

(незадовільно)

Кількість скарг та

результат їх розгляду

«добре»

-

-

 

Показники якості

Від 80% до 100%  (добре)

Від 51% до 79%

(задовільно)

Від 0% до 50%

(незадовільно)

Адресність та

індивідуальний підхід

«добре»

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність ТА ВІДКРИТІСТЬ

«добре»

-

-

КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ,

повага до гідності отримувача соціальної послуги

«добре»

-

-

ПОІНФОРМОВАНІСТЬ ОТРИМУВАЧА СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ ПРО СВОЇ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ

«добре»

-

-

 

кількісні Показники якості

0% до 20%

(добре)

Від

21% до 50

(задовільно

Від

51% до 100%

(незадовільно)

кількість отримувачів послуги,  в яких відбулися позитивні зміни до загальної кількості опитаних

-

-

«добре»

кількість отримувачів послуги, які набули навичок подолання/ мінімізації складних життєвих обставин до загальної кількості отримувачів цієї послуги

-

-

«добре»

Оцінка якості соціальної послуги в цілому

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з  надання соціальної  послуги

«добре»

ПРОДОВЖУВАТИ РОБОТУ ІЗ СУБ’ЄКТОМ

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

Заходи з покращення роботи відділення догляду вдома:

1. Продовжувати роботу щодо покращення надання соціальної послуги догляду вдома серед населення громади.

2. Проводити відповідну роботу з інформування населення щодо можливості отримання соціальної послуги.

3. Підвищити рівень кваліфікації  надавача послуги шляхом участі у навчальних семінарах, робочих нарадах тощо.

4. Своєчасно здійснювати перегляд  індивідуальних планів надання соціальної послуги.

     Проаналізувавши результати опитування можна зробити висновок, що переважна кількість опитаних позитивно оцінює роботу надавачів послуг. Виявлено позитивну тенденцію у процесі надання соціальних послуг, задоволення індивідуальних потреб отримувачів послуг, дотримання вимог й показників забезпечення якості, встановлених у Державних стандартів соціальних послуг.

    Згідно з проведеним опитуванням отримувачі послуг задоволені наданням послуг, що відображається покращенням їх емоційного, психологічного, фізичного стану, позитивними змінами у стані отримувачів  послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга не надавалась.               

Заходи з покращення якості надання послуги соціального супроводу сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах

 

1. Підвищити рівень кваліфікації надавачів послуги шляхом участі у навчальних семінарах, конференціях, робочих нарадах тощо.

2. Продовжувати інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення з питань роботи відділень установи, порядку та умов надання соціальних послуг.

3. Постійно проводити роботу з працівниками-надавачами послуги щодо підвищення якості її надання.

4. Активізувати роботу щодо виявлення сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, з метою надання їм соціальної підтримки у вигляді соціальних послуг.

5. Своєчасно здійснювати перегляд індивідуальних планів надання соціальної послуги.

Рекомендації

щодо вдосконалення процесу надання соціальних послуг

  1.  Забезпечити надання соціальних послуг відповідно до Порядку

           Організації надання соціальних послуг затвердженого постановою         Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 № 587 з урахуванням наказу Мінсоцполітики від 16.11.2020 року № 769 «Про затвердження форм документів, необхідних для надання соціальних послуг», Наказ Міністерства соціальної політики  «Про затвердження Порядку визначення потреб населення адміністративно-територіальної одиниці/ територіальної громади у соціальних послугах». У ньому викладена організація визначення потреб населення у соціальних послугах під час дії воєнного або надзвичайного стану, а також у перехідний період після його припинення.

  1. Згідно з постановою КМУ від 01.06.2020 №449 «Про затвердження

        Порядку проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг» забезпечити своєчасне проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг.

  1. Дотримуватись строків визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги соціального супроводу, індивідуального плану, укладання договору, визначених державним стандартом.
  2. Підтримувати в актуальному стані інформаційні стенди, посилити інформування отримувачів про правозахисні організації та порядок подання і розгляду скарг.
  3. Використовувати групові форми роботи по адаптації до соціуму дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які виховуються у сім’ях піклувальників.
  4. За фінансової можливості зміцнити матеріально-технічну базу.
  5.  Активізувати роботу щодо виявлення осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, з метою надання їм соціальної підтримки у вигляді соціальних послуг.
  6. Постійно проводити роботу з працівниками-надавачами послуг щодо підвищення якості її надання.
  7. Здійснювати роботу, спрямовану на своєчасність та результативність розгляду скарг і звернень отримувачів соціальних послуг.
  8. Постійно налагоджувати співпрацю з організаціями, благодійними фондами у напрямку надання матеріальної допомоги для покращення організації надання соціальних послуг.
  9. Відновлення родинних зв’язків дітей з прийомних сімей.

 

 

 

 

 

 

Директор КУ «ЦНСП»

Старовірівської сільської ради                                       Вікторія ТЕРЕЩЕНКО


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень