Звіт про результати проведеної внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у центрі надання соціальних послуг Старовірівської сільської ради за 2021 рік
Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг»
Старовірівської сільської ради
Директор: Терещенко Вікторія Петрівна
Адреса: 63250,Харківська область, Нововодолазький район,село Старовірівка, вулиця Гагаріна,35
Електронна пошта: ter.centr-starovirivka@ukr.net
Контактний телефон: 0989653231
Прийомні години: 8.00 – 17.00
Звіт про результати проведеної внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у центрі надання соціальних послуг Старовірівської сільської ради за 2021 рік
Оцінка якості соціальних послуг – це процедура, яка має на меті визначити, як забезпечуються встановлені показники якості, чи відповідає послуга своєму призначенню, чи має вона позитивний вплив на отримувача.
У центрі надання соціальних послуг протягом січня – червень поточного року проведено моніторинг та внутрішню оцінку якості надання соціальних послуг «допомога вдома». Цим наказом затверджено план проведення моніторингу та внутрішньої оцінки надання соціальних послуг, склад відповідної комісії та призначено відповідальних за організацію і проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг.
Під час проведення моніторингу застосовувалися такі методи оцінки:
1. Анкетування отримувачів соціальних послуг.
2. Проведення консультацій (співбесід) з отримувачами соціальної послуги.
3. Спостереження за процесом надання соціальної послуги.
4. Самооцінка персоналу, що надає соціальну послугу.
5. Анкетування робітників, що надають соціальну послугу.
6. Вивчення відповідної документації.
Для проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома комісією з моніторингу застосовувалися показники якості соціальної послуги догляду вдома, наведені у додатку 4 Державного стандарту догляду вдома.
З січня по червень 2021 року відділенням соціальної допомоги вдома надано послуги 242 особі, або 100 % від виявлених .
Отримувачі послуги догляду вдома отримують послуги відповідно до визначених потреб 2,3 разів на тиждень.
Для вивчення думки щодо якості надання послуг, які надаються відділенням соціальної допомоги вдома проведено анкетування та опитування отримувачів соціальної послуги догляду вдома, що склало 15% від всіх отримувачів. Метою опитування є отримання об’єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальної послуги догляду вдома, вивчення реального стану соціального обслуговування відділенням соціальної допомоги вдома.
Комісія провела аналіз звернень отримувачів соціальних послуг, охвачених внутрішньою оцінкою якості щодо скарг. Були переглянуті та проаналізовані «Журнал звернень громадян», Акти перевірки якості обслуговування, опитувальники щодо вивчення рівня задоволення отримувачів послуг. Скарг щодо надання соціальних послуг не надходило..
Щомісяця на нарадах з робітниками центру проводиться аналіз щодо якості надання соціальних послуг. Спостереження за процесом надання соціальних послуг відбувається при планових перевірках, які фіксуються в Актах перевірки.
Таким чином оцінка результатів аналізу опитування і спостереження отримувачів соціальної послуги догляду вдома показує позитивну тенденцію у процесі надання соціальної послуги догляду вдома, задоволення індивідуальних потреб отримувачів соціальної послуги, дотримання вимог й показників забезпечення якості, встановлених у Державному стандарті догляду вдома.
При проведенні внутрішньої оцінки якості та моніторингу надання соціальних послуг догляд вдома, застосовуються показники якості соціальних послуг такі як:
Адресність та індивідуальний підхід: згідно звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах (100%). Комісією перевірено особові справи отримувачів соціальних послуг. Всі особові справи, в наявності, містять карти визначення індивідуальних потреб, у кожній справі є діючий індивідуальний план.
Індивідуальні плани надання соціальних послуг відповідають визначеним індивідуальним потребам отримувачів послуг, з урахування групи рухомої активності. Індивідуальний план складений за формою, відповідно до Державних стандартів у двох примірниках (один примірник знаходиться у отримувача послуги, другий залишається в особовій справі отримувача послуги).
Результативність: згідно проведених опитувань рівень задоволеності соціальними послугами становить 100%. Для вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг розроблений опитувальник. Комісія з оцінки якості здійснювала опитування отримувачів соціальних послуг або їхніх законних представників з метою отримання відгуків стосовно організації та надання соціальних послуг. Усі отримувачі задоволені якістю та періодичністю надання послуг.
Під час опитування отримувачів соціальних послуг виявлено покращення емоційного, психологічного стану порівняно з періодом, коли соціальні послуги не надавались.
Комісією встановлено, що оцінка якості надання соціальних послуг персоналом (самооцінка) здійснюється постійно. При перевірці якості обслуговування директором центра, завідувачем відділення, представником трудового колективу проводиться спостереження за процесом надання послуг. Пропозиції по удосконаленню роботи вносяться щомісяця на нарадах з працівниками центру.
Своєчасність: - Коефіцієнт ефективності роботи центру 100%. Рішення про надання соціальної послуги догляду вдома чи відмову у її наданні приймається центром протягом 14 календарних днів з моменту звернення (подачі заяви) отримувача соціальної послуги або його законного представника та з урахуванням рівня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги . Складання індивідуального плану здійснюються протягом 5 календарних днів з дати звернення отримувача соціальної послуги або його законного представника. Результати визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги є підставою для складання/перегляду індивідуального плану та укладання договору про надання соціальної послуги. Через 30 днів з дня початку надання соціальної послуги соціальним працівником (за потреби) проводиться повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги з метою коригування індивідуального плану (за потреби). Протягом 5 днів з дня прийняття рішення про надання соціальної укладається договір про її надання, який підписується у двох сторонньому порядку. Строки та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.
Доступність та відкритість: при аналізі критеріїв, що регламентують доступність з’ясовано, що приміщення центру є доступним для відвідувачів при вході в приміщення розміщено кнопку виклику, саме приміщення відповідає санітарним вимогам.
В приміщенні розміщено стенди з інформацією про права підопічних, про зміст, порядок та умови надання соціальних послуг.
Повага до гідності отримувача соціальної послуги: 100%
Під час проведення опитування отримувачів соціальних послуг щодо ставлення до них робітників центру комісією недоліків не виявлено. Усі отримувачі послуг задоволені ставленням до себе.
Працівники, які надають соціальні послуги, відносяться з повагою до гідності отримувачів соціальних послуг та не допускають негуманних і дискримінаційних дій щодо них, дотримуються професійних та етичних норм і принципів у роботі. Скарг або виявлених фактів негуманних чи дискримінаційних дій до отримувачів соціальної послуги не було.
Професійність.
Штатний розпис по територіальному центрі сформовано відповідно до законодавства. Розроблені та затвердженні посадові інструкції. В особовій справі працівників містяться документи про освіту (державного зразка) та інші необхідні документи.
Загалом роботу територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за 2021 рік по підсумках проведеного моніторингу та внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг присвоєно узагальнений статус «Добре».
Засідання Комісії оформлено протоколом:
Протокол проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги догляду вдома від 30.06.2021 року та складено Звіт внутрішньої оцінки якості послуги догляду вдома.
Заплановані заходи для покращення роботи центру надання соціальних послуг
- в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально-технічної бази відділення соціальної допомоги вдома в частині забезпечення соціальних робітників засобами захисту;
- продовжувати своєчасно здійснювати аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальної послуги в частині їх перегляду;
- покращити взаємодію центру між структурними підрозділами Старовірівської сільської ради та активізувати роботу мультидисциплінарної команди;
- активніше вивчати потреби підопічних та залучати структурні підрозділи Старовірівської сільської ради до надання адресної натуральної та грошової допомоги для організації надання необхідних послуг;
- з метою інформування населення про роботу центру більш активно співпрацювати з місцевими засобами масової інформації;
Директор установи Вікторія ТЕРЕЩЕНКО